top of page

هنگامیکه به آخر دنیا می رسیم، چه کاری باید انجام دهیم؟


گر بیمار می بودید به کدام دکتر مراجعه می کردید؟ دکتری که بتواند مشکل شما را شناسایی و بیماری شما را معالجه کند؟ یا به دکتری مراجعه می کردید که نتواند مشکل شما را شناسایی کند و نتواند شما را معالجه کند؟

این سوال احمقانه ای است، مسلمأ شما دکتر خوب و ماهری را برای حل مشکل خود انتخاب می کنید.

ما دکترهای خوب را معمولأ از طریق توصیه آشنایان و یا کسانیکه توسط دکتر خوب معالجه شده اند، پیدا می کنیم، یعنی دکترهایی که واقعأ می توانند بیماری ما را علاج کنند.

می خواهم شما را به یک دکتر خوب و بی نظیر معرفی کنم.

این روزها دنیا با زنگ خطر ویروس کرونا مواجه شده است. بسیاری از مردم بیمار شده و بعضی ها حتی از دنیا رفته اند. مردم مدام در جستجوی درمان و علاج این بیماری هستند. حقیقت اینست که شاید دکترهای خوب بتوانند درمانی را برای این بیماری کشف کنند و مردم دنیا را به آرزوی خود برسانند. اما در واقع این خداست که باید اول حکمت چنین کاری را به انسان بدهد. اما اگر دکترها نتوانند درمان این بیماری را کشف کنند، تنها چیزی که اهمیت خواهد داشت، حیات بعد از مرگ است. آیا می دانید ابدیت خود را کجا سپری خواهید کرد؟ چه در این دنیا از بیماری شفا یابیم و چه شفا نیابیم، باید از خود این سوال مهم را بپرسیم. به دلیل اینکه این مهمترین سوالی است که جواب آن نتیجه ابدی خواهد داشت.

حکمت اینگونه تعریف می شود، «هنر زندگی کردن همراه با مهارت.»

مردم دنیا حکیم خواهند بود اگر بدانند که کتاب مقدس این روزهایی که در آن واقع هستیم را با جزئیات کامل پیشگویی کرده است. این پیشگویی ها در انجیل متی باب ۲۴ و آیات ۳ تا ۱۴ آمده است:

« و چون به کوه زیتون نشسته بود، شاگردانش در خلوت نزد وی آمده، گفتند: «به ما بگو که این امور کی واقع می شود و نشان آمدن تو و انقضای عالم چیست؟ ۴» عیسی در جواب ایشان گفت: «زنهار کسی شما را گمراه نکند! 5 زآنرو که بسا به نام من آمده خواهند گفت که من مسیح هستم و بسیاری را گمراه خواهند کرد. ۶ و جنگها و اخبار جنگها را خواهید شنید. زنهار مضطرب مشوید زیرا که وقوع این همه لازم است، لیکن انتها هنوز نیست. ۷ زیرا قومی با قومی و مملکتی با مملکتی مقاومت خواهند نمود و قحطیها و وباها و زلزله ها در جایها پدید آید. ۸ اما همه اینها آغاز دردهای زه است. ۹ آنگاه شما را به مصیبت سپرده، خواهند کشت و جمیع امتها بجهت اسم من از شما نفرت کنند. ۱۰ و در آن زمان، بسیاری لغزش خورده، یکدیگر را تسلیم کنند و از یکدیگر نفرت گیرند. ۱۱ و بسا انبیای کذبه ظاهر شده، بسیاری را گمراه کنند. ۱۲ و بجهت افزونی گناه محبت بسیاری سرد خواهد شد. ۱۳ لیکن هرکه تا به انتها صبر کند، نجات یابد. ۱۴ و به این بشارت ملکوت در تمام عالم موعظه خواهد شد تا بر جمیع امتها شهادتی شود؛ آنگاه انتها خواهد رسید.» متی ۲۴: ۳-۱۴

عیسی مسیح در آیات ۵ و ۱۱ درباره انبیای کذبه و دروغین پیشگویی کرد که ایشان بسیاری را از راه حق گمراه خواهند کرد. برای همین ما باید در جستجوی نجات دهنده ای باشیم که به ما حیات و آمرزش گناهان را می بخشد نه مرگ را.

آیه ۷ درباره قحطی و وبا که همان بیماری و هرگونه ویروس است، سخن می گوید که همین الان در حال تجربه آن هستیم.

آیه ۱۴ درباره رسانیدن بشارت و خبر خوش رسیدن ملکوت عیسی مسیح به تمام عالم را پیشگویی می کند.

دوست عزیز، آن روزها و ایامی که مسیح پیشگویی کرد به ایام ما اشاره می شود. این وب سایت بشارت رسیدن ملکوت عیسی مسیح را به گوش فارسی زبانان سراسر جهان می رساند، خبر خوشی که همه ما انسانها به آن نیاز داریم.

دکتر عالی و پزشک واقعی کسی نیست جز خود عیسی مسیح.

این آیاتی که خواندیم به ما نشان می دهد که زمان اندکی تا آخر دنیا باقی مانده است. دوست دارم دو چیز را به شما پیشنهاد کنم:

این لینک را کلیک کنید تا بتوانید از کتاب مقدس یاد بگیرید که چگونه هدیه رایگان حیات ابد را بدست آورید. شما همین الان می توانید هدیه خدا را بطور رایگان بدست آورید چون خداوند آن را وعده داده است و او هرگز دروغ نمی گوید.

جلدی از کتاب مقدس را از ما درخواست کنید، تا خودتان از کلام خدا درباره گذشته، حال و آینده دنیا مطالعه کنید و حقیقت را یافت کنید. شما می توانید حقیقت را در دستان خود داشته باشد. از طریق لینک چت با ما در ارتباط باشید تا بتوانید کتاب مقدس را بطور رایگان دریافت کنید.

اگر دکتر شما بسیار نیکو باشد، حتمأ به شما راه جلوگیری از مرگ حتمی را نشان خواهد داد. آیا دوست ندارید که چنین دکتری داشته باشید؟

35 views0 comments
bottom of page